|
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 14:18, 30 Mar 2009 Temat postu: Ratter w kilku zdaniach |
|
|
Witam. Stworzyłem ten poradnik by ułatwić nieco gildyjnym ratterom prace. Podam przepis w najtańszej wersji … ale uprzedzam lojalnie iż w trakcie wymiany w późniejszym okresie ekwipunku należy liczyć się z dużymi kosztami.
Założenia dla rattera : minimum 40 dmg 700 inicjatywy i 8 ap.
Jak najprościej osiągnąć taki efekt ? Nic prostszego. Oto przykładowe elementy ekwipunku :
1. Broń : Elori Entuwan’s Cruel daggers => 5 dmg , w późniejszym czasie Tyse Pick => 10 dmg
2. Amulet : xelor amulet => 1 ap i 6 dmg – nie warto oszczędzać na amulecie ( im więcej statów zabiera tym mniej mamy inicjatywy więc tym więcej będzie trzeba kombinować )
3. Czapka : Treehelmet => 1 ap
4. Płaszcz : Golden Scaracape => 4 dmg i 200 inicjatywy
5. Pasek : koalak belt => 250 inicjatywy lub Rat belt => sporo wisa i 200 inicjatywy ; w późniejszym okresie belt of the trembling dodu => 8 dmg
6. Ring : Ringtree => 5 dmg, gdy osiagnie się odpowiedni lvl warto kupić dwa różne ringi royal blop => 5 dmg i do 200 inicjatywy każdy.
7. Ring : Tribal ring => 3 dmg i 150 inicjatywy
8. Buty : Rogal gobbal boots => 8 dmg i około 60 lifa na butkach nie warto oszczedzać
9. Pet : Atonio => 10 dmg
Nie polecam pozyskiwania inicjatywy z turkeya … jest to łatwy sposób ale praktycznie uzależnia nas od niego i powoduje iż w przyszłości ratter nie będzie mógł robić nic poza szkoleniem innych postaci ( ja na ten przykład szkole dodatkowo Turki … darmowa kasa )
Wybierając pierwsze proponowane przeze mnie elementy ekwipunku otrzymujemy 8 ap 41 dmg i 600 inicjatywy ( pozyskanej jedynie z setu ).
Tak naprawdę kombinacji jest bardzo wiele … ja zamieściłem jedynie te elementy które uznałem za najczęściej dostępne i najtańsze.
Jeśli idzie o rozdawanie statystyk … tu kwestia jest bardziej złożona. Ratter potrzebuje mieś dużo życia na wypadek critikal fail więc jest to jego status bazowy. Polecam dwa tryby rozdawania statusów :
1. Ratter szkolący inne postacie ( mała przydatność w walce z czymkolwiek inny )
siła – nim jej koszt nie będzie wynosił 2 pkt za 1 siły ( nie więcej niż 50 )
inteligencja – nim jej koszt nie będzie wynosił 2 pkt za 1 inteligencji ( nie więcej niż 50 )
agility – nim jej koszt nie będzie wynosił 2 pkt za 1 agila ( nie więcej niż 50 ) - ten status szkolimy chyba tylko jedynie w celu umożliwienia noszenia ekwipunku gdyż w żaden sposób nie poprawia on zadawanych obrażeń (przydatny w walce - sacfer doll ).
vital – całą resztę
Taki rozkład spowoduje iż bardzo szybko zdobędziemy potrzebne do walki życie jak również inicjatywę. Pozwoli nam to stopniowo wymieniać części ekwipunku na lepsze ( np. takie które dają nam wisdom pomocny w szybszym szkoleniu lub na takie dające więcej dmg by szybciej zabijać szczurki – nie mniej z własnych doświadczeń nie warto mieć więcej niż 45 dmg … w przypadku faila możemy zwyczajnie sami się zabić gdy zaatakujemy dużą grupę szczurów )
2. Ratter do szkolenia turków i innych postaci ( postać jedynie to rattingu nie nadająca się zupełnie do walki pvp czy do innych mobów ) : tu podział jest prosty 3 widoma na 2 lifa.
Postać ma dużo wisa do expienia własnej postaci lub szkolonego Mount oraz odpowiednią ilość życia by przetrwać w walce.
Potrzebne czary :
5 lvl : earth quake
5 lvl : poison wind
5 lvl : sylvan power
Reszta dowolnie
To by było chyba wszystko jestem otwarty na inne propozycje niemniej prosiłbym by nie podawać tego do wiadomości osobom z poza gildii … wszak po co nam konkurencja
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 15:59, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|