Forum www.nocny.fora.pl Strona Główna

Wisdom Enutrof

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nocny.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Autor Wiadomość
Kradziej
Member
Member



Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:21, 29 Cze 2009    Temat postu: Wisdom Enutrof

Wisdom Enutrof



1.Wstęp

Enutrofem można grać na wiele sposobów, ja opisze w tym poradniku swój którym gram od dość dawna i z którym jest mi dobrze. Mr. Green

Enutrofa można zbudować na:

- Chance - Jest to najczęściej spotykany dziadek, służący głównie do dropienia. Zalety tego bulidu są: spore pp i nie najgorszy dmg.



-Intelligence - Ognisty dziadek bazuje głównie na efektach specjalnych swoich spelli, główny atakujący spell zmywa z przeciwników wszystkie bosty, a atak pomniejszy ma wysokie range i bije przez przeszkody.

- Strenght- Przyznam się że o dziadku siłowym wiem niewiele, nie mam na swoim enutrofie ani jednego spella od str wbitego na wyższy poziom, krążą jednak legendy o mocy str enusa. Moim zdaniem zaletą tego bulidu jest jedyny obszarowy atak enutrofa. Dmg też jest niezły.

- Agility - O tym dziadku mogę powiedzieć najmniej, szczerze mówiąc w życiu nie widziałem takiego enusa, ale podobno można. Agi bulid bazuje na swoim jedynym spellu "Prime of Life" a także na Mon hammerze-spellu dodatkowym.

Hybrydy:

- Wisdom - Nie jestem pewien czy Wis enusa można nazwać hybrydą, jednak zwykłym bulidem też on nie jest. W przypadku takiego enusa musimy połączyć wisdom i wybrany żywioł(co dokładnie opisze później).
Zalety takiego dziadka to: bardzo szybkie wbijanie lvli oraz przydatne zabieranie mp. Wady to niski w porównaniu do innych enusów DMG.

- Strenght+Intelligence - Moim zdaniem najsilniejsza hybryda, jednocześnie bardzo droga. Scrollujemy minimum dwie statystyki(int i str), a dobrze byłoby wyscrollowac trzy(int, str i wis). Taki dziadek łączy w sobie siłę enusa str i dodatkowe efekty enusa int=bardzo trudna do zabicia hybryda. Taki enus pkt dzieli pomiędzy str i int mniej wiecej po równo, przez co niestety nie jest już dobrym mp raperem.


- Chance+Intelligence - Tutaj jest podobnie jak przy powyższej hybrydzie, mamy siłę enusa chance i efekty enusa int, zyskujemy tez możliwość nie najgorszego zabierania mp. To jedna z dwóch najczęściej spotykanych hybryd enutrofa. Scroll tak jak w przypadku poprzedniej hybrydy, z tym wyjątkiem że zamiast scrollowac str scrollujemy chance.
Przy tej hybrydzie nie wbijamy pkt w int, poza scrollem. Po osiągnięciu 200 chance i zescrollowaniu 3 statystyk pkt pakujemy w wisa.

- Chance+Agility - Właściwie to tez hybryda potrójna, gdyż tak jak w przypadku powyższym pkt zostają podzielone pomiędzy chance i wisdom, agi daje nam set i scroll. Jest to chyba najczęściej spotykany enutrof(z racji świetnego seta jakim jest mopy king). Nasz chance/wis/ enus na bardzo wysokim lvlu (mrgreen:) bije dużo, expi szybko a na dodatke prawie tańczy dookoła mobków(wyjątkiem sa potworki i gracze total agi).

Oczywiście można sie hybrydowac na wiele innych sposobów(np na epickim lvlu nosić berserker bworka i byc agi/str enusem), ja opisałem te które sa mi znane.

No dobrze, dosyć wstępu(trochę przydługiego . Mr. Green ) teraz opisze jak ja zbudowałem swojego dziadka.

2.Statystyki

Wisdom enutrofem statystyki można rozdać na kilka sposobów:

1.Scrollujemy wis i chance(lub inną state, zależnie od tego z czym nasz wis enus ma być zhybrydyzowany), pakujemy chance do 230 i resztę pkt przeznaczamy na wisa. Ogólnie wychodzi nam takie "cóś" zacytuję tutaj Lebrona który o takim bulidzie się wypowiadał: "Osobiście nie polecam, bo jak coś jest do wszystkiego to z reguły jest do niczego - obrażeniami nie grzeszysz, a i mp rape pozostawia do życzenia. "

2.Full chance, czyli na początku nie potrzeba scrolla, w przyszłości scroll chance i wis, w takim wypadku bijemy dobrze, mp nie rapujemy ale cóz, trudno.

3.Scrollujemy wis i chance do 101, wszystkie pkt pakujemy w wisa. Ja osobiście właśnie tą opcję wybrałem, dziadek dziko expi, zabiera mp, traci trochę na dropieniu. Hity też mogą być przyzwoite jeśli set będzie nam dawał sporo chance i/lub dmg.

Ja zrobiłem tak, do 90 lvla byłem total chance(nawet w pvp niexle mi szło na około 60 lvlu), potem wyscrollowałem wis i chance i juz pkt w wisdom.


3. Spelle

Pull Out - Spell dodatkowy, zabiera mp wszystkim mobkom i graczom w walce. Moim zdaniem nie warto pakować w ten spell pkt. Warto jednak go posiadać gdyż czasami może pomóc.

Fortune - Ten spell nasz dziadek ma od samego początku, dodaje nam chance. Obowiązkowo na 6 lvl.

Shovel Throwing - Podstawowy atak str enutrofa. Dziadkom na chance/wis nie potrzebny do niczego.

Unsummoning - Moim zdaniem jeden z najbardziej nieprzydatnych spelli enutrofa, zadaje spory dmg sumonom jednak można go rzucać tylko co jakiś czas na dodatek kosztuje dużo ap. Nie pakować.

Reducing Key - Jeden z najfajniejszych spelli enusa. Na parę tur zabiera przeciwnikowi pewna ilosc range, co bardzo utrudnia mu życie. Pakować na 6 lvl.

Living Bag - Dośc ciekawy spell. Przyzywamy sobie żyjąca torbę, która zbiera na siebie uderzenia wrogów. Przydatne na początkowych lvlach gry, potem itak będzie trzeba się jej oduczyć. Ja miałem ją na 3 lvlu do około 110 lvla. Pakować według uznania.

Pandora's Box - Kolejny spell co do którego mam mieszane uczucia. Losowo może nas albo minimalnie uleczyć albo dodać parę ch.
Pakować według uznania. Ja nie pakowałem.

Mound - Jedyny obszarowy atak enusa, niestety od str. Wis/chance dziadkom nie potrzebny.

Ghostly Shovel - Dmg od fire, jednak każdy enus powinien mieć ten spell co najmniej na 5 lvlu, ponieważ przy ch ściąga z przeciwników/sprzymierzeńców wszystkie bosty lub trucizny itp. Ja mam chwilowo na 5 lvlu, jednak mam zamiar wbić na 6. Obowiązkowo 1/2 na tym spellu!

Prime of Life - Spore dmg od agi, na dodatek zabiera mp przeciwnikowi i dodaje nam na 1 ture, niby fajne ale nie dla nas. Nie pakujemy.

Coins Throwing - Nasz pierwszy spell od chance Mr. Green Dmg ma małe, jednak nadrabia to kosztem pkt(2 ap) i dalekim range, dodatkowo range można modyfikować. Jeśli mamy duże dmg od seta to tym spellem można zadawać bardzo ładne hity.

Greed - Dodaje wszystkim osobom/potworom w walce określoną ilość str i int. Świetny spell bostujacy dla enusa str/int gdyż dodajemy sobie sporo statystyk, a z przeciwnika je zmywamy. Dla wis/chance enusa mocno średni, przydatny tylko gdy chcemy bostować kolegów. Pakować według uznania, ja mam ten spell na 1 lvlu.

Shovel Kiss - Niski koszt w ap, niezłe range, bije przez ściany itp. Niestety od int. Pakować według uznania, ja z racji wysokiego dmg(które mam z seta) biję tym spellem nie najgorzej, mam go bodajże na 4 lvl i mam zamiar wbic na 6.

Clumsiness - Świetny spell, za 1 ap możemy zabrać przeciwnikowi do 3 mp(po 142 lvlu 4), na dodatek range jest ogromne. Dla wis enusa to spell obowiązkowy, pakujemy na 5 lvl a potem na 142 lvlu na 6.

Mass Clumsiness - Spell zabiera do 3 ap wszystkim graczom dookoła, byłoby fajnie gdyby nie to że zabiera ap także naszym sojusznikom. Nie pakować.

Acceleration - Bardzo przydatny spell, dodaje nam parę mp, na kilka tur, przydatne gdy chcemy do kogoś szybko dobiec lub od kogoś uciec. Na 5 a na 154 lvlu na 6.

Shovel of Judgment - Jeden z dwóch naszych najlepszych spelli atakujących, spore range, spory dmg, modyfikowalne range, na dodatek przy ch zabiera mp. Pakujemy na 5 lvl, a na 160 na 6. Obowiązkowo 1/2.

Slaughtering Shovel - Wielu ludzi ma do tego spella mieszane uczucia, gdyż ma on ogromny rozrzut dmg, ja jednak uważam go za jeden z najlepszych spelli dziadka. Pakować według uznania. Ja mam na 5 i nie żałuję, mam zamiar wbić na 6.

Bribery - Pasuje ture przeciwnika, można tego spella używać co kilka tur. Pakować według uznania. Ja nie pakowałem w ten spell pkt, ale wiem że niektórzy pakują.

Living Shovel - Kiedyś bostował nas dodając nam chance, teraz atakuje przeciwników, tzn odpycha ich od nas. Pakować według uznania. Ja nie używałem wcześniej, teraz tez nie używam. Mam na 1 lvlu.

Living Chest - No i to jest to co misie lubią najbardziej...Mr. Green Przyzywamy żyjąca skrzynkę która po walce jest liczona jako osobny gracz i zbiera dla nas dropa. Obowiązkowo na 5 lvl a na 200 lvlu na 6.

Summoning of Enutrof Dopple - Przyzywa enu doppla który nam pomaga w walce. Niestet nigdy nie miałem styczności z tym spellem wiec nie wiem co sądzic o nim.

Spelle dodatkowe:

Hammer Skill - Musimy sobie wybrać czy podstawową bronią naszego enusa będą młoty czy łopaty.
Ja jako podstawę wybrałem młoty. Na 6 lvl jak najszybciej.

////Shovel Skill/Axe Skill/Sword Skill/Dagger Skill/Bow Skill - Tak, będziemy używać dwóch skilli, podstawowym będzie młot lub łopata, dodatkowym jeden z powyższych(jeśli wybraliśmy łopatę jako bron główną to w dodatkowej zmieniamy miejscami shovel skilla i hammer skilla). Enus ma mało spelli w które pakuje pkt, dlatego możemy sobie pozwolić na dwa skille. Ja osobiście myślę teraz nad shovel skillem (w przyszłości taka łopata: [link widoczny dla zalogowanych]) lub sword(w przyszłości taki miecz: [link widoczny dla zalogowanych])
Drugi skill pakujemy na 6 lvl na wysokim lvlu(ja jeszcze nie mam 2 skilla).

Release - Czar odpycha od nas wszystkie potwory/wszystkich graczy którzy się z nami stykają. Pakujemy według uznania. Ja mam zamiar wbić na 6 lvl.

Leek Pie - Taka zabawka, w zasadzie nie jest niezbędna, ale warto ją mieć. Pkt według uznania.

Poradnik w trakcie tworzenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kradziej dnia Pon 17:22, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 18 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:25, 29 Cze 2009    Temat postu:

str enu to jest strasznie potężna postać ( tyle że droga) walczyłem z takim enu eca i enu na chance żaden nie wygrał

P.S. to taka notka dla ciebie :P Mr. Green
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 19:39, 02 Lip 2009    Temat postu:

no całkiem, całkiem. postarałeś się ale z tego co wiem to jeszcze nie skończyłeś. więc wysil się trochę i dopisz resztę Mr. Green

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 19:40, 02 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nocny.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin