|
|
Autor |
Wiadomość |
Horrendus
Member
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 1442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kosmos 1999
|
Wysłany: Nie 3:38, 19 Wrz 2010 Temat postu: Newsy i zmiany |
|
|
W nowym dodatku, który ma wejść 21 września zapowiadanych jest wiele zmian, w tym niektóre bardzo fajne. Szczegółowe info na Imps Village, a tutaj wybiórcze tłumaczenie Uwaga: nie jest jeszcze pewne, że te zmiany wejdą.
Nowy dodatek Frigost, odcinek 2
4 nowe dungi
5 nowych obszarów
1 wioska do obrony przed inwazją Snoufouxów
4 nowe rodziny potworów
40 questów
5 wanted potworów
50 nowych elementów ekwipunku dla lvl 170-199
Nowe sety na niskie levele (z nowymi statsami, żeby było łatwiej robic runy)
Ponad 40 nowych domów, w tym 1 olbrzymi
Ice kamasy będzie można wymieniać na nowe pety, dropy z Frigostu, soule
Wydajność i optymalizacja
Poprawa wycieków pamięci
Nowe menu przy starcie gry z ustawieniami jakości
Balansowanie Frigostu, odcinek 1
Potworki, bossy i dungi zostaną osłabione i ułatwione
Zredukowano dmg i ch większości potworów
Ułatwiono recepty na klucze
Zwiększono exp i ilośc kamas z bossów Frigostu
Royal Pingwin nie zabija przy spellu Pingwindbreak graczy na całej mapce a tylko przylegających
Zmniejszono bonus do vitality Royal Pingwina
Zmieniono charakterystyki wielu potworów i bossób by były słabsze
Nowy system respawnowania potworków
Na większości map będą 3 moby.
1 - 1-2 potworki
2 - 3-4 potworki
3 - 5-8 potworków
Jak się zabije mob to nowy który się pojawi będzie podobnej wielkości
Nowe charakterystyki
Wprowadzone zostaną 4 nowe statsy:
Umiejętnośc redukowania AP (10 wis to 1 pkt)
Umiejętność redukowania MP (10 wis to 1 pkt)
Odpornośc na utratę AP (10 wis to 1 pkt)
Odpornośc na utratę MP (10 wis to 1 pkt)
Nowy ekwipunek będzie dawał te bonusy
Statsy te nie będą już wyrażone w procentach a w wartościach
Będą niższe niż przed dodatkiem (było 4 wis=1pkt, będzie 10wis)
Zmiana będzie dotyczyła i graczy i potworów
Zdolności związane z AP/MP mają być takie same jak przed update
Wyświetlanie się kolejności tur
Będzie można zmienić pasek, który pokazuje ilość xp wokół minimapy zmienic na pasek który pokazuje np podsy, xp gildii lub mounta, xp profki, punkty honoru
Linia kolejności graczy będzie się pokazywać w fazie przygotowania do walki, więc będzie można się ustawiać biorąc pod uwagę ini własne i przeciwnika
Pod postaciami w pasku kolejności tur będą się pokazywać numerki, żeby łatwiej było widać kto kiedy ma turę
Interfejsy
Nowy chat z reklamami produktów Ancamy. Będzie go można wyłaczyć
Markety i tryb merchanta
Będzie nowy guzik pokazujący teoretyczne statsy danego itema, kiedy będziemy go oglądać w markecie
Czary
Zmieniono czary związane z odbieraniem AP/MP tak by uwzględniały nowe statsy.
Dotyczy to feca (Armory), Pandy (Stabilization), Enu (Living Shovel), Sadi (Ultrapowerful)
W przypadku Xelora oprócz tej zmiany (dawny system statsów na nowy)
Loss of motivation będzie trwać krócej na lvlach 1,2,3 punkty zostaną zwrócone
Punkty za Xelor's Dial zostaną zwrócone
Walka
Widzowie mogą zmienić ekwipunek podczas walki
Nie można juz umrzeć schodząc na początku walki z mounta który daje vita
Spelle odbijajace obrażenia nie będą już kraśc hp, gdy odbijają kradnący hp atak
Grupy
Zmieniono system zarządzania blokowaniem walk, gdy różne osoby z grupy zaczynają walki
PVP
Polepszono Rycerza który broni neutralnych
Nie będzie można się teleportować do padoku czy domu w przeciwnym mieście
Nowe kary przy min. 1 disgrace:
Nie można używać, stawiać prismów
Nie można ukryć skrzydełek
Można zostać zaatakowanym przez neutralne postaci wszędzie gdzie dozwolona jest walka, w tym przy zaapach
W walkach przeciwko neu lub przeciwnemu align tylko gracze tego samego ailgn którzy mają disgrace będą mogli wskoczyć do walki na pomoc
W walkach z neu nie będzie honoru ani nie będzie można stracić disgrace, nawet jeśli postać o przeciwnym align dołączy do neu
Wanted potworki
Brumen Tinctorias i Rok Gnorok znowu będą się pojawiać
Pety
Nowe potiony dla petów: minor croquette i major croquette potion, które umożliwią odejmowanie bonusu, który pet ma nabity by np zrobic inny bonus. Działac będą tylko dla petów o zróżnicowanych bonusach
Mapy
Całkowicie zmieniono Agony V'helley i dodano małą kopalnię
Czekam na Wasze opinie!
Post został pochwalony 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maliced
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Deep Space from Darkness
|
Wysłany: Nie 10:34, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
OOO dzięki za supertłumaczenie. :)
Podobają mi się baty na disgrace-owców, jakby można było w ten sposób agresować boty, to byłoby to coś.
Natomiast z dungiem na frigoście zastanawiam sie czy nie za bardzo go ułatwią i czy w związku tym nie stanie się po prostu nudny.
Wszystkie zamiany ekwipunku i nowych statow nie podobają mi się o tyle, że wymuszają zmianę drogiego sprzętu, który staje się nagle bezużyteczny. Uważam, że powinni pododawać je do istniejących itemów, gdzie wygenerowałyby się losowo po wgraniu update.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gośkuś
Spectator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nibylandia
|
Wysłany: Nie 16:29, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to zbyt dobre (jak na Ancamę), żeby było prawdziwe... ;) Ale może akurat. :D
Dzięki za przetłumaczenie! :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|