Autor |
Wiadomość |
Horrendus
Member

Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 1442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kosmos 1999
|
Wysłany: Śro 22:17, 16 Mar 2011 Temat postu: Nowa beta 2.3.4 |
|
|
Wchodzi nowa wersja dofa, która przyniesie nam:
Każdy gracz otrzyma Orba, który umozliwi zresetowanie sie. (Na becie niedostępny)
37 nowych Frigostowych itemków
Wchodzi system backupowania dungów tzn:
Będzie można zapisac swój postęp w danym dungu i wyjśc a potem wrócić w tym samym miejscu
Po przegranym roomie będzie mozna wrócic do tego roomu
Po powrocie będzie ten sam lvl moba co poprzednio i ten sam challenge.
W last roomach dungów bedzie mozna stawiac perce.
Bronić będzie mogła cała ekipa
Tego samego perca bedzie mozna zaatakowac ponownie po 1h.
Atakujący i broniący będą widoczni na panelu gildii podczas calego ataku
Zmieni się system lockowania postaci i potworków na całkowicie przewidywalny
Wartosci będą teraz pokazane (tak jak np resy)
Niewidzialne obiekty nie będa przytrzymywać
Zmienią się animacje aur 100 i 200 lvlu
Archy zabite bez zasoulowania będą się respić od razu w danym obszarze.
W systemie wymiany bedą widoczne podsy obu stron.
Egzotyczne magi w zakresie AP/MP/ra
Postac nie będzie mogła skorzystac z wiecej niz po 1 ap, mp, ra uzyskanym z magowania egzotycznego.
Postac nie będzie mogła miec wiecej niz 12 ap, 6mp, 9 ra. Nie dotyczy to efektów czarów.
Zmienione zostaną potworki na:
SO
dungach frigostowych
Bherbie
Ogólnie w stronę osłabienia.
Zmiany w sztucznej inteligencji rózne, żeby stworki były mądrzejsze.
Na sphinctera bedzie mozna wejsc z buncha
Klucze uzyskiwane po black i white racie nie będa już questowe tylko normalne i wymienialne.
W żadnym dungu nie będzie można wchodzić w tryb merchanta.
Do dunga w Inarnamie nie będzie mozna wejsc powyzej 31 lvl lub z questem Caving.
Zmienione będą miejsca startowe na arenach zeby utrudnic walki.
Nowe padoki i domki w rejonie castle of amacna.
Pandy:
czar na podatnosci: 4razy na turę max, 2xna turę na 1 objekt, wartości bedą wynosić 9,10,11,12,13,15 dla kolejnych lvli spellu, punkty zostaną zwrócone
Eni, Xelor, Osa
Spelle dodające AP: czar będzie mógł być rzucony na 1 objekt tylko jednokrotnie tzn nie będzie się kumulował z 2 eni itd. Zwrot punktów
Sacrier: Pain shared tez nie będzie sie kumulowal. Zwrot punktów
Zmiany klasy Rogue w celu jej polepszenia, nie chce mi sie tłumaczyc
To samo z Masque
Cra: wszystkie spell pointy zostaną zwrocone
Poison arrow: mniejsze damage, 3 ap na wszystkic lvlach, 3 użycia na turę
Retreat arrow: mniejsze damage na lvl 1-5, 2 użycia na turę,
Frozen arrow: min zasięg od 3 kratek, mniejsze dmg na lvl 1-5
Burning arrow: mniejsze damage na lvl 1-5
Distant shooting: za 3 ap, tylko raz na danej postaci (nie kumuluje się z 2 cra)
Atonement arrow: mniejsze dmg na lvl 1-5
Bat's eye: nie kumuluje sie, mniejsze dmg na lvl 1-5, min zasięg 5
Critical shooting nie kumuluje sie
paralising arrow: mniejsze dmg, 4 na ture
Powerful shooting: nie działa na cc, nie kumuluje sie
Plaguing arrow: 4 na ture
Lashing arrow: mozna uniknąc utraty mp, podniesiono utrate mp na lvl 5-6, 4 na ture
bow skill nie kumuluje sie
Mozna będzie zachowac dofawę po zrobieniu questu
i rózne inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ome
Wylaźnięty
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:23, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wyprzedziłaś mnie, właśnie na gc męczę ludzi z changelogiem :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 1:31, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
To chyba by było na tyle jeśli chodzi o SO -_-
So ma 12 k hp , 70% na ap i mp , hity po 700x3 i zabiera po 2 ap
Moja Cra z 600 wis ledwo co mu zabiera 1 mp , bardzo ciekawa walka -_-
Branche mają więcej hp i lepsze resy , summon nie widze zmiany w summonach ale heal leczy po 500x2
Ogólnie w całym dunie treenches pozamieniane są na dark treenchidy
Zepsuli SO jak dla mnie aż za bardzo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ome
Wylaźnięty
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:13, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Taak, zepsuli, bo trzeba grać, a nie bezsensownie tłuc :)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lolocwel
Member

Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 8:56, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
dlaczego cra zabierasz mu ledwo 1 mp? lashing nie hulo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ome
Wylaźnięty
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:07, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Lashing dodgeable. Ale moja cra jest na wis, więc żadne bestie mi nie straszne :D (ta, jasne>.>)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 15:34, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
otóż moja cra też jest na wis :P
A jakoś mam obawy przed lashem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:30, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Koniec ćpania SO
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Descructor
Wylaźnięty
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:59, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja go kopsam bez cry w max 3 tury wiec cpac mozna :) wystarczy chciec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kradziej
Member

Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:29, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Imo teraz będzie to w końcu jakoś wyglądało. Pamiętam czasu jak kumpel mi opowiadał że na SO biegali teamem 8x 18x i się męczyli. a Teraz wystarczy Cra/Dobry wis enus, eni i coś do bicia i duna się kończy z full hp stojąc tylko i lejąc z daleka, a SO co najwyżej co kilka tur coś zada jak se range bostnie. Na chwile obecna to i postaciami na 100-120 lvlach da sie SO ubić bez większego problemu, a to niby jest dun z przedziału "hard core"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Descructor
Wylaźnięty
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:51, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
watpie zeby niby sie tak udalo na 120 lvlu teraz raczej wiekszosc owych lvli w wis wiecej inwestuje p no i dark tree duzo jest hp zostaje to samo... hity w sumie prawie normalne nie bedzie bil tylko 1k+ ciekawe co z ch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|