 |
|
Autor |
Wiadomość |
Horrendus
Member

Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 1442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kosmos 1999
|
Wysłany: Pią 11:18, 25 Cze 2010 Temat postu: Zmiany wprowadzone w dzisiejszym update |
|
|
"Nowy obszar, wyspa Frigost
Wraz z tą aktualizacją dostepny będzie 1 odcinek wyspy Frigost. Wyspa dostępna będzie dopiero pod koniec popołudnia, podczas gdy inne zmiany staną się dostępne wraz z końcem konserwacji. Odcinek 1 zawiera 4 nowe dungi, około 50 części ekwipunku, nowe obszary, questy, potwory, zasoby, domy i padoki. Ten odcinek przeznaczony jest przede wszystkim dla graczy na 100-180 lvlu, pomimo że można cieszyć się dostepem do obszaru już od 50 lvlu do 200 (lvl 50 to minimalny poziom by dostac się na wyspę)
Custom sety, szybko dostępne
Nowa opcja pozwala na definiowanie i zapisywanie setów tak, że będą dostępne za jednym kliknięciem myszki, co oznacza, że postać będzie mogła szybko zmieniać itemy.
Nowe charakterystyki i bonusy z przedmiotów
Odcinek 1 Frigostu wprowadza nowe cechy i bonusy z przedmiotów. Podsumowanie tych charakterystyk można znaleźć na zakładce zaawansowanych charakterystyk postaci. Stworzyliśmy te bonusy, aby bardziej odróznić nowe itemy od istniejących w grze oraz aby łatwiej można było tworzyć zróznicowane lub wyspecjalizowane postaci.
Lock (tackle) Ta charakterystyka określa zdolność postaci lub potwora do zatrzymywania przeciwnika w close combat (tzn. na przylegającej kratce). Im wyższa ta charakterystyka, tym mniejsza szansa przeciwnika na ucieczkę. 10 punktów agi jest równoważne 1 punktowi Lock.
Dodge (evasion) Ta charakterystyka jest przeciwstawna do lock. Określa zdolność do uciekania z cc wobec przeciwnika. Im wyższy poziom cechy, tym większe szanse ucieczki. 10 pkt agi jest równoważne z 1 punktem dodge.
Air / Water/ Fire / Neutral / Earth Damage To stałe bonusy do obrażeń, analogiczne do zwykłego dmg, ale tylko w jednym żywiole.
Critical resistance Ten bonus określa stałą odporność na krytyczne obrażenia ze wszystkich żywiołów. Ma skutek tylko wtedy, kiedy postać doświadcza obrażeń w wyniku ch. Ta nowa charakterystyka pozwoli na zredukowanie efektywności obrażeń z ch, co do której uważamy, że jest zbyt znaczna.
Pushback damage Ta charakterystyka wzmacnia obrażenia zadawane w wyniku czarów odpychających.
Pushback damage resistance Ten bonus wzmacnia stała odpornośc na obrażenia z czarów odpychających.
Rozróżnienie pomiędzy agility, lock i dodge pozwoli na zredukowanie znaczenia postaci agi, które uważamy za nadmierne i pozwoli na tworzenie bardziej zróżnicowanych i wyspecjalizowanych buildów. Osoba o wysokim lock, nie będzie już musiała być jednocześnie postacią agi. Agi nadal jednak będzie dawać bonus do lock i dodge, a przez to postaci agi pozostaną bardziej efektywne w tym zakresie.
Dostosowany exp za questy
Nagrody xp z questów będą teraz zależały od levelu postaci, która je wykonuje. Na ten moment, zmiana ta będzie dotyczyła jedynie Frigostu. Stare questy będą stopniowo czerpać z tej zmiany w przyszłości. Dzięki temu wzrosnie nagroda związana z wykonywaniem questów dla niskich leveli przez levele wysokie. Ilość xp dawanego przez questy przeznaczone dla wysokich leveli będzie ograniczona dla leveli niskich (by nie expiły zbyt szybko na questach). Ten system pozwoli nam na zaoferowanie questów dla wysokich leveli bez znaczącego ryzyka dla krzywej uczenia się postaci.
Optymalizacja i wydajność
- Nowy interfejs w opcjach menu "Compatibility" pokazuje używaną obecnie wersję Adobe Air i może być używany do zmiany wersji stosowanej przez klienta. Z powodów technicznych poza naszą kontrolą, ta opcja może być zmieniana tylko wtedy, gdy mogą być zmienione równiez opcje ustawień jakości Flasha. Jeśli opcje te nie sa dostępne, interfejs będzie oferował pobranie Adobe Air 1.5 lub 2.0 Jeśli opcje będą dostępne, klient będzie ustawiony na Adobe 1.5 dla zwiększenia stabilności. Gracze, którzy wola używać wersji 2.0 będą mogli zmienić ją ręcznie.
- Poprawiono pokazywanie mapy świata. Teraz tylko widoczne części będą ładowane do pamięci a amapa będzie dostępna w kilku rozdzielczościach. Będzie się ładowała szybciej i pochłaniała mniej pamięci. Co więcej to menu nie będzie już składowane w cachu, co uwolni ok. 50 megabajtów pamięci przy otwieraniu.
- Ekwipunek pokazuje się szybciej.
- Wiadomości otrzymywane podczas walki na chacie będą się sumować, jeśli będą dotyczyły tego samego efektu dotyczącego licznych celów. Ta zmiana poprawi czytelność chatu orz szybkość walki.
- Poprawiono AI, eliminując pewne zbędne obliczenia przy utracie/zysku AP i MP. Ta zmiana poprawi ogólną wydajność serwerów.
Instalacja i uaktualnianie
- Postaci, potwory i pliki dźwiękowe są obenie pogrupowane razem , co sprawia, że instalacja i aktualizacja będą szybsze.
- Silnik dźwięku jest obecnie poprawnie aktualizowany pod Linuksem
Chat
- Imiona postaci są odtąd interaktywne w chacie w wiadomościach o logowaniu się czy levelowaniu.
Walka
- Imiona postaci w chacie walki sa teraz interaktywne, a ich kliknięcie powoduje wskazanie danego gracza strzałką.
- Wprowadzono do walki tryb bezczynności, jesli w walce bierze udział więcej niż jedna postać. Jeśli gracz ominie swoją turę bez poruszania myszą lub naciśnięcia klawisza, wejdzie w tryb bezczynności i tym samym będzie automatycznie pasował tury do momentu wyjścia z tego trybu (poruszenie myszą, wciśnięcie klawisza). Ten system przyspieszy walki, gdy któryś z graczy aktywnie nie uczestniczy."
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Horrendus dnia Pią 11:33, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Looveasia
Administrator

Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:40, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | - Wprowadzono do walki tryb bezczynności, jesli w walce bierze udział więcej niż jedna postać. Jeśli gracz ominie swoją turę bez poruszania myszą lub naciśnięcia klawisza, wejdzie w tryb bezczynności i tym samym będzie automatycznie pasował tury do momentu wyjścia z tego trybu (poruszenie myszą, wciśnięcie klawisza). Ten system przyspieszy walki, gdy któryś z graczy aktywnie nie uczestniczy." |
to mi się szczególnie spodobało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maliced
Administrator

Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Deep Space from Darkness
|
Wysłany: Sob 3:51, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No ślicznie, ile pracy włożonej w przetłumaczenie. Bardzo Ci, Horciu, dziękujemy. :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lolocwel
Member

Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 10:52, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dołączam się do podziękowań ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kradziej
Member

Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:57, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lolocwel
Member

Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 10:11, 06 Lip 2010 Temat postu: Re: Zmiany wprowadzone w dzisiejszym update |
|
|
Horrendus napisał: |
Pushback damage Ta charakterystyka wzmacnia obrażenia zadawane w wyniku czarów odpychających.
|
Myśle nad wyhaxowaniem sobie tej charakterystyki i zrobic sie na 12 ap i z intidimnation karac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lolocwel dnia Wto 10:12, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|